CadXpert Serwis

Serwis drukarek 3D

Skontaktuj się
z serwisem CadXpert

Masz problem z drukarką 3D? Szukasz wsparcia serwisowego? Nasi inżynierowie serwisu są w zasięgu ręki w dni robocze w godzinach 8:00-17:00.

+48 12 307 25 24

Formularz gwarancyjny/serwisowy

Opisz problem możliwie najdokładniej. Przyspieszy to diagnozę oraz ułatwi nam zastosowanie właściwych czynności.

Informacje o właściwym zapakowaniu drukarki otrzymałeś w korespondencji z opiekunem serwisu. Niezastosowanie wytycznych może skutkować dalszymi uszkodzeniami drukarki i utratą gwarancji. CADXPERT nie ponosi odpowiedzialności za tak powstałe straty.

    1. Informacje kontaktowe

    2. Informacje o produkcie

    Szukaj nazwy seryjnej tutaj

    Informacje o nazwach seryjnych drukarek znajdziesz na płytce informacyjnej drukarki.

    3. Opis usterki

    WAŻNE: Proszę wykluczyć nieprawidłowości mogące wynikać z niewłaściwego użytkowania. Nieuzasadnione zgłoszenie może skutkować naliczeniem opłat za czas pracy serwisu oraz pokrycie kosztów transportu

    4. Rodzaj naprawy

    5. Plik do wgrania

      Co robimy w serwisie CadXpert?

      Diagnostyka

      Nasi serwisanci dojadą do twojej lokalizacji, żeby pomóc w diagnozie problemu, z jakim się mierzysz.

      Naprawa

      W miarę możliwości dojedziemy do twojej lokalizacji i naprawimy drukarki na miejscu. Niektóre zlecenia serwisowe realizujemy w siedzibie CadXpert, a sprzęt odbieramy od firm przewozowych.

      Konserwacja

      Zajmujemy się przeglądami okresowymi i cyklicznie sprawdzamy stan twoich drukarek 3D. Możemy dojechać do twojej lokalizacji.

      Części zamienne

      W ramach naprawy usterek pracujemy tylko na oryginalnych podzespołach.

      Support

      Prowadzimy telefoniczne wsparcie techniczne, żeby skutecznie i oszczędnie rozwiązywać problemy z funkcjonowaniem drukarek.

      Certyfikacje

      Nasi serwisanci mają certyfikację producentów dla urządzeń z naszej oferty. Możesz zaprosić certyfikowanych inżynierów Stratasys, Formlabs i UltiMaker do swojej lokalizacji.

      Co robić, gdy potrzebuję wsparcia technicznego?

      Chcielibyśmy przekazać ci kilka wskazówek, jak najlepiej postępować w przypadku awarii lub problemów z drukarką 3D czy akcesoriami. Oto kilka punktów, które wyjaśnią, co robić, gdy potrzebujesz serwisu

      Jak wygląda proces

      1
      Opisz usterkę lub problem
      2
      Prześlij zdjęcia lub film
      3
      Jeśli masz możliwość, prześlij logi lub plik CFG. Przeczytaj tutaj, jak pobrać te pliki
      4
      Wypełnij formularz na tej stronie

      Reklamacje

      W przypadku reklamacji w pierwszej kolejności realizujemy usunięcie wady. Dopiero jeśli okaże się to niemożliwe realizujemy wymianę towaru na wolny od wad.

      Jak działa serwis przy każdym zgłoszeniu?

      1
      Przeanalizujemy przesłane przez ciebie informacje
      2
      Przydzielimy ci opiekuna serwisu.
      3
      A. Podejmiemy dalszy kontakt, żeby pogłębić wiedzę, zebrać informacje i przekazać kosztorys. B. Możemy też odpowiedzieć od razu z możliwym rozwiązaniem i ewentualnymi kosztami naprawy.
      4
      W przypadku skomplikowanych zagadnień podejmiemy kontakt z producentem i konstruktorami drukarek, żeby pogłębić analizę lub uzyskać szybszą diagnozę. Wówczas również prześlemy kosztorys naprawy.
      5
      Zbierzemy od ciebie akceptację kosztów lub naprawy gwarancyjnej.
      6
      A. Otrzymasz instrukcje, jak postępować, żeby usunąć usterkę lub wymienić prostą część. B. Otrzymasz od nas pomoc na żywo, zgodnie z przesłaną instrukcją.
      7
      W niektórych przypadkach potrzebny będzie dojazd serwisanta. Małe systemy druku 3D mogą wymagać wysyłki do siedziby CadXpert.
      8
      Rozwiązujemy problem.
      9
      Przekazujemy informację o zakończeniu serwisu. Przesyłamy fakturę (w przypadkach wysyłki sprzętu, dokumenty wysyłamy razem z drukarką).
      10
      Prześlij nam ankietę satysfakcji.

      Najczęściej spotykane problemy i FAQ

      Stratasys
      Formlabs
      Ultimaker

      Wejdź na stronę producenta: https://www.stratasys.com/en/materials/materials-catalog/

      Pobierz odpowiednie karty materiałowe i informacje dotyczące materiałów.

       

      Tak, w tym celu skontaktuj się z naszym Key Account Managerem pod nr tel: +48 609 895 072.

      Na stronie producenta: https://support.stratasys.com/en/Printers

      Wybierz interesującą cię technologię. Następnie wybierz twój system druku 3D.

      Na dole strony wybierz z menu rozwijanego „User Guide”.

      Odpowiedzi znajdziesz na kanale producenta. Poniżej przesyłamy link do konta Stratasys na YouTube:

      https://www.youtube.com/@stratasysacademy

      Zgłoś całe zajście na serwis poprzez formularz. Dostaniesz instrukcję postępowania w wiadomości email.

      Nie, zgłoś całe zajście na serwis poprzez formularz. Dostaniesz instrukcję postępowania mailowo.

      Wejdź na stronę producenta:

      https://support.formlabs.com/s?language=en_US

      Wybierz urządzenie, następnie przejdź do zakładki „Troubleshooting” lub „Diagnosing Print Defects”

      W przypadku, gdy nie ma interesującego cię błędu napisz do nas.

      Wejdź na stronę: https://formlabs.com/materials/

      Wybierz interesujący cię materiał i pobierz odpowiednie karty materiałowe.

      Tak, pod warunkiem, że zostanie zachowana ciągłość. W celu weryfikacji/większej ilości informacji zachęcamy do kontaktu.

      https://support.ultimaker.com/s/topic/0TO5b000000Q4uRGAS/3d-printers

      Wejdź na stronę producenta. Wybierz urządzenie, następnie wybierz zakładkę „troubleshooting” i sprawdź, czy ten problem jest opisany. Postępuj zgodnie z instrukcją.

      W przypadku, gdy nie ma interesującego cię problemu, zgłoś się do nas.

      Tak, pod warunkiem, że zostanie zachowana ciągłość. W celu weryfikacji/większej ilości informacji zachęcamy do kontaktu.